بجای این که بشینم جاوا اسکریپت بخونم، نشستم و داستان ِ اون روزی رو نوشتم که باهم میریم کنسرت. عین ِ همون قبلیه فقط فرق ش این ه که یه آدم ِ دیگه س. و یه کنسرت ِ دیگه س. و منم یه آدم ِ متفاوت ترم.
جالبیش اینه که این مشق ِ خوشفکر بود. که گفته بود یه متن بنویسیم از ترکیب ِ توصیف ـایی که از یه آدم و یه جا و اینا نوشته بودیم. و من خیلی دوس ـش داشتم چیزی که نوشته بودم رو. ینی میدونی؟ اون موقع سعی کردم که دییپ اینساید ِ چیزی که میخوام رو بنویسم و برام مهم نباشه که دارم بد مینویسم یا چی. و فقط بنویسمش و یادم ه که به یکی از دوستام که نشون ـش داشتم اینطوری بود که خب این طرفی که درباره ـش نوشتی more than just a friend ه و اینا. و خب، حالا اون ـش مهم نیست خیلی. صرفا این دفعه، همون داستان ُ با یه آدم ِ دیگه نوشتم. و خیلی برام مقایسه کردن ِشون جالب بود. :')
× ولی خب، میدونم که هیچکدوم قرار نیست چیزی نزدیک به واقعیت ـشم برام اتفاق بیوفته. :))
"اما نور ماند بر جا. "...ما را در سایت "اما نور ماند بر جا. " دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183